Asking ANYONE for the password.

تم نشره في 2018/11/17
When you ask anyone for the wifi and they end up flippin and turn into angry ghost.
Music
TEK.LUN - Dancin all jolly like! soundcloud.com/tekdotlun

تعليقات

  • Get unlimited data lol. Plus it's not a lot to look up one thing

  • I don't understand why people make such a big deal about a Wifi password with their friends though

  • Why is it such a big deal to ask for the WiFi password? Is this an American thing??

  • Were gonna run fades😭

  • 0:23 "WHYYYYY i just wanted the wifi password"

  • Plot twist: *He beats the password out of his ass*

  • And then you get those epic friends that gives you the password without you even asking...

  • these types of skits feel like boondocks scenes

  • I want to see how many times he had to change his clothes 👌

  • Meh just get unlimited data

  • Original title just had the word WiFi in it :Y Your welcome if you were wondering what it was cuz I’m pretty sure it changed

  • I love how the gun keeps switching from hand to hand to not being there etc :')

  • It's possible to share wifi bandwidth and have a stable connection. Go into the router and setup quality controls, granting specific devices precedence when it comes to bandwidth (or even dedicating some maximum or minimum percentage of bandwidth to those machines).

  • cant relate

  • I feel like this only applies to places that have wifi data caps lol

  • I just sit there and be like idgaf just look at the back of the router

  • (ง'̀-'́)ง. ( ͠° ͟ʖ ͡°)

  • Ideas for a creative WiFi passwords: 1)Nooooo!!! 2)Give me 500 bucks 3)123456 sorry sorry 12345 -Naveen Richard

  • “I almost hit you with this handle.” I can’t tell if his first instinct to use a gun as a melee weapon marks him as more or less violent than the average.

  • “Well I wanted stable connection, we can’t have both.” But you don’t NEED both, you weren’t using the WiFi at all, you were just talking.

  • He must've had a horrible experience with wifi passwords because he made another video about it

  • H A N D S. HAAAAAAANDS HAAAAAAAAAAANDS. I was just dying right now. 🤣🤣🤣

  • Wrong Title The Title Should Be "I Lost my Phone Where Is It"

  • Can I get the wifi password Me: sorry me speak no English

  • I dont like watching caleb late at Night the episodes scare me

  • bruh, why are there so many cables around your house, like on the walls?

  • Yo where do we get that akatsuki jacket

  • "Haaaaaaannddsss" boy sound like a R&B singer lmao

  • After the latest video, this makes sense. Gotta download an app, solve a page of logarithmic functions and plot the coordinates of the lost gold of Conquistador Cortez just to get the WiFi password 😪

    • hahah

  • When someone asks me for the WI-FI password this is legit me But for the sake of my character i have to give them *RIp my bandwidth*

  • Me:I have Nord VPN Anonymous:*cough"lame"cough"

  • Haannnddsss

  • This doesn’t even remotely happen in my experience but ok

  • This is painfully relatable, you just sit there waiting for an opportunity to ask for the Wi-Fi without being to cringy

  • Plot Twist: The wifi password was actually "But we can run hands", and Caleb's homie was actually trying to tell him it, but Caleb thought it was a threat.

  • Little did he know "We can run hands" was the wifi password.

  • Dudes not even trying to hide that he’s pointing the gun at himself, you can see his whole arm he’s using the wrong hand and the other character isn’t even holding his arm out. This is the quality content I subscribed for

  • His face went from 😆 to 😐

  • $$. ,$$. ,$'`$. ,$'`$. $' `$ $' `$ :$ $; :$ $; $$ $$ $$ $$ $$ _.$bqgpd$._ $$ ;$gd$$^$$$$$^$$bg$: .d$P^*' "*" `*^T$b. d$$$ ,*" "*. $$$b d$$$b._ o o _.d$$$b *T$$$$$P T$$$$$P* `^T$$ :"---"; $$P^' `$._ `---' _.$' .d$$P"**-----**"T$$b. d$$P' `T$$b d$$P T$$b d$P'.' `.`T$b `--: ;--' | | : ; \ / .`-. .-'. / ."*--+g+--*". \ : / $$$ \ ; `--' $$$ `--' $$$ [bug] $$$ :$$; :$$; :$$ 'T *PURR FROM DRAGONBALL* It looks gross _______________________ / ,' / ___ ,' / _.-' ,' ,-' / / ,-' ,--.' ,' .'/ /.' `. '. ,' / / ,-' ,"--',' / ,' ,' ,' / ,-' ,' .-' / ,-' / ,:________________Seal_/ It looks like the z logo `\-. ` \ `. ` \ \ | __.._ | \. S O N - G O K U ..---~~ ~ . | Y ~-. `| | `. `~~--. \ ~. \ \__. . -- - . .-~~~~~ , , ~~~~~~---...._ .-~___ ,'/ ,'/ ,'\ __...---~~~ ~-. /._\_( ,(/_. 7,-. ~~---...__ _...>- P""6=`_/"6"~ 6) ___...--~~~ ~~--._ \`--') `---' 9' _..--~~~ ~\ ~~/_ ~~~ /`-.--~~ `. --- .' \_ `. " _.-' | ~-.,-------._ ..._../~~ ./ .-' .-~~~-. ,--~~~ ,'...\` _./.----~~.'/ /' `- _.-( |\ `/~ _____..-' / / _.-~~`. / | /. ^---~~~~ ' / / ,' ~. \ ( / ( . _ ' /' / ,/ \ ) (`. | `\ - - - - ~ /' ( / . | \.\| \ /' \ |`. / /.'\\ `\ /' ~-\ . /\ /, ( `\ /' `.___..- \ | | \ `\_/' // Goku is gross

    • That looks good

    • `-. """--._ `-. `. "-. `. _____ `. `. \ C H I B I - G O K U `-. """---.._ \ `.\ `-. "-. \ `\ `. `-.\ \_.-""""""""--._ `. ` "-. `. `. __....-------... --..._ \ `--"""""""""""---..._ __...._"_-.. \ _, _..-"" `-. """--` / ,-'/| , _.-" `-. , /| ,' / | ,'| ,| _..-" `. /|| | / / | ,' | ,' / ----"""""""""_`- `. ( \ \ | | / | ,' // _.-" `. .'-\/'""\ | ' | / .-/'"`\' // _.-" /'`.____`-. ,'"\ ''''?-.V`. |/ .'..-P'''' /"`. _.-" '( `.-._"" ||(?| /' >.\ ' /. `. `. "-._ \ (' | `8 8' | `) /""""" _"."" `. `. `.`.b| `.__ __.' |d.' __...--"" `. `. ".`- .--- ,-. ---. -'.-"" `. `. ""| -._ _.- |"" `. .-"`. `. `""""' ,' `/ `.. ""--..__ __..--"" `. /7.--| """" |--.__ ..--"| ( /' `\ ` ""--.. .-" \\ |""--. .--""| "-. (P'`. `%, `. ,' /,' .-"'?) P `. \ `%, `. ,' /' .' \ | --" _\|| `%, `' /.-' . ) | `-.""--.. `%..--"""\\"--.' "- | _Seal_ \ `. .--""" "\.\.\ \\.' ) |

    • __...__ "-._ ""--.._ \-. "-. "-. \ `. \ `. | \ | \ \ \`| \ _.---..__ -.."""""""---.. | \| |,-" __ __.."-- ""--._ ""-| | | \ | `_.-" ""--._ _`-. `. _.-" ___."- "-.""-`. `. `. -" _-" ,' .-""__ "-. \ \ _.._ / ,' _"- _.----\ `. / =._ `\\ ,/ _.-- / \,-. \""-. -._ :.\ / __... / | /" `. | ) _)\ /-"" / ( `.| ./ _\| ',-""\ _.-" | .-/\ /|"6=.,.=6"/` ,9 |-" S O N - G O H A N ' '" \|`(--')`--' /',\ ` \"/_ """ _.-' \ super saiya-jin . .-- /\ \ (9 years) `." .- | \ "--" / |"-.----._ ,-.---,| ,' ______ `. `--..__ .-"/ .'' | .--""" ""-.| `--. / /' "-. _.' | _.--"""`-. / ./ / --""""",/' ,' \ \ /'|/ ( | ,/' / \ \ / / `\ | ,/' / | ) | / `._.- ---..__,/' ( \ / / ( `. ,/' `.`-..__ `--._ _Seal_ / `. `\_,/' \ "`\ \

    • This was all copy and pasted btw

  • honestly when people ask me for the password i say it as fast as i can to make them suffer

  • I feel bad for people who dont have unlimited data

  • I think here Indians have an advantage. With 3-6 GB data per day.

  • RUN YO HAAANNNNDDDDSSSSS 🙌

  • The yelling at the end is funny, you don’t laugh until it’s over

  • Came here for the “That right there?” stayed for the “Stop that”

  • Wtf? Has literally never happened. I always give it and people always give it to me. Never seemed like a big deal.

  • Turned into a demon at the end wtf

  • This feels like the "funny how" scene in Goodfellas. Went from a chill conversation to a death threat really quick loll

  • It's better to think if he's the only one filming

  • he just shoves the gun in his nose lmao XD

  • Caleb: “Hey can I get the WiFi password Me: “sure thing buddy, your phone is about to be sonic fast cause I got that fiber optic line”

  • Not sure if he’s 40 or 18

  • this is not relatable at all lmao what kind of people are you friends with? This worries me ahah

  • Who else wants hit music beats there so good with the vid

  • 0:39 right hand empty 0:50 right hand is now holding the gun

  • My friends didn't even ask for the wifi password they just took it from the router, they also then connected their phones to the speaker and blasted freaking crap songs without permission! luckily my parents weren't home. Some other person decided to take apart my dads computer cause it was built by dad and he was fascinated by it, I think my heart stopped cause if my dad found out I would've been dead. I think it's safe to say they're never coming again.

  • akatsuki jacket

  • Some tite friend's are exactly like this

  • How much data do you need to check an email? He’s clearly lying.

  • Plot twist: everything he said was the PASSWORD

  • “But we can run hands”

  • "HAaAaAnNnNdDsSsS!! HAaAaAaAaAnNnNdDsSsS!! RUN YOUR HaAaAaAaAaAnNnNnNDdDdDsSss!!" I'm dead. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ar-one.info/down/ramwgNV_iJq6ydQ/fydyw.html

  • Plot twist: That is a real gun, he just put that orange thing on to make it look like a toy gun.

  • 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • I love how he didn’t use his left hand when holding the gun lmao

  • And when you realize he is holding the gun himself in his nose 😅

  • Hah, imagine living in a capitalist hellscape where there are data caps on landline internet even though the ONLY possible reason for their existence is pure greed, wouldn't that be wild? Oh wait.

  • Bruh..I wanna knew where you got that akatsuki bomber jacket

  • Anyone else notice the wired internet cable at 1:14 that he just got taped up on the wall.

  • kool

  • Please do a second version where the pass is litterally imposible

  • We're gonna go outside..and we're running.. *_fades_*

  • Yo, I just have a guest network that doesn’t require a password but has a short lease.

  • I love how his face changes from a smile to instant fear when he hears the gun cock

  • @1:30 hands hittin fa som 😭

  • What it feels like

  • Just for The Wifi Password ?!😂

  • I’ll rather run fades then get shot damn maybe if I win he still shot me

  • ?hands?

  • This is by far his funniest video

  • t-t-t-that right there stop that stop that 💀

  • Whats the password? Ok the password is.. 🔫🔪🦠💷🧿💷💈🔧🕉♏️🕉🕉🕉🕉🕉🕉☸️☦️☸️♍️🕉♍️🕉♉️🅿️🚳🌀🚳🏧🚳🚾💯🚻💯❎0️⃣🈂️0️⃣🈂️🆓🛅🆓🔟🔟⏸⏯🎦⏺🔟↙️9️⃣↘️🔟↕️⏸♾💲👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨

  • 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • "Haaandz!!" 😎

  • And we’re running...fades.. 😂😂😂

  • What editor do you use

  • Imagine not watching my new video

  • My God he's talking with himself but it seems so real. In every video

  • Yall poor as fuck

  • I actually like it when someone asks the wifi password, because I could feel their courage and awkwardness, and laugh at them inside my mind

  • We gon go outside,amd we running *F A D E S*

  • Cough cough sorry Kanye they got you with the heater and the mental Billy club

  • Hilary Clinton be like:

  • 1:30 The way he says "hands" the second time 🤣

  • My Wi-Fi SSID is Ponyta for 2.5GHz and Rapidash for 5GHz and the password for both are "DigitalMonsters" to make upset all the Pokemon fans and all the Digimon fans and at the same time giving you them an unpleasant and unsatisfactory reward if they guess it because they feel good for guessing it but also really upset. Came up with the idea years ago and have stuck with it, just love it.

  • Legit asking for the WiFi password in someone’s house is like “yeah I wanna use my phone not talk to you”

  • 0:32 Can just point out how much this accentuates the lower half of his face Lol his nose looks tiny and his jaw looks huge

  • He doesn't want him to know the wifi password because it's probably some shit like hentai69 😂

  • 𝘏𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘕𝘕𝘕𝘋𝘚𝘚𝘚