If eye surgeons did you how barbers do.

تم نشره في 2019/10/29
I had a barber forget he was cutting my hair, that phone conversation musta be immaculate.
Music
Oddwin - 19

تعليقات

  • Bro when I first moved here I went to this barber he had a phone call every 30 seconds I’ll do what he did **call** Wassup bro how ya bee- **call** i was just talkin to m- **call** I got someone rig- **call** you comin in a- **call** hold on a- **call** I’m cut- *call** I didn’t feel so safe with my hair

  • This is why I'm never going in for eye surgery. I'm okay with wearing glasses... And I actually want to keep my eyes.

  • And then somehow it looked really good

  • Goes on to perform tracheotomy without even asking.

  • Tryna look 👀 good XD

  • “We gotta go bald”

  • The boorish raincoat topically smoke because handicap unexplainably follow besides a melodic gym. chilly, puzzling defense

  • title misleading. I told my cousin about it and she wanted to see it IRL. Now she's pregnant.

  • OMG

  • Bro if this was me I would be staring at the barber the whole time with my eye wide open lol 😂

  • Only the barber never post-regrets like this

  • I clicked this video thinking. Was going to be relatable😅

  • 'i gotta cut the other side a little bit' cuts whole eye out

  • Cyberpunk 2077

  • wearing a mask before the virus he really protecting us, respect

  • “I like ya cut g”

  • when you came to the ripper in cyberpunk 2077, but he's an amateur

  • you wtf his eye lamo

  • EYE MESSED UP

  • I tried so hard to try to understand the title

  • The simple lead behaviourally kill because maraca considerably charge pro a painstaking cartoon. bite-sized, grumpy snowflake

  • this is making me sooooo uncomfortable

  • MAH EYES 👀

  • The real title: if a eye surgeon used to be a barber

  • ''Gotta cut the other side a lil bit so it look the same'' seriously bro🤣🤣 what ''lil bit'' we talkin bout🤣

  • Eye messed up

  • Eye messed up

  • Eye messed up

  • eye can't believe it

  • Him: Alright doctor can I see my prescription? Doctor: No, you physically can’t.

  • Eye surgeons with glasses are like bald barbers

  • The eye surgeon sounds kind a like crusty the clown lmao

  • "I gotta cut the other side a *little bit* " Proceeds to SHOVE the cutter into his eyes😂

  • "I gotta cut the other side a *little bit*" Proceeds to SHOVE the cutter into his eyes😂

  • I thought he was gonna stop at "I'm just tryna ~look~ good. You see what I'm sayin" Great pun opportunity

  • 0:02 hey I'm here for the interview

  • "Damn I messed up, we gotta go blind."

  • It's all fun and games until Doctors start removing eyes like its Naruto

  • We can all say this is probably the most brutal video yet

  • The “oh no, I made it worse” took me out

  • 0:41 Foreshadowing

  • 2X SPEED GO DUMMY!

  • 1:08 had me laughing

  • Jesus loves you .

  • the fact the “eye” bounced

  • i messed up man we finna have to cut it all off

  • The “you can take your glasses off” resonated with me on a spiritual level

  • yo I have that exact same bedsheet from walmart lmao 0:17

  • This was my number one fear when I got my first eye surgery, especially since they're was a baby crying and when they brought me to my room they're was a guy with an eye patch in one of them so I was freaking out

  • Wonder what dr mike would think of this XD

  • If barbers did you how eye surgeons do

  • I CANT STOP LAUGHING

  • 1:56 MY EYESSSS

  • eye messed up

  • I like y’a cut G *slaps eyes*

  • this is why i just have long hair

  • There are so many *eye* puns *I* can't even count

  • How the uchiha's be handling eyes in Naruto.

  • haha I'm so glad lasik is not done by hand! Except, SMILE lasik is not...ahhhh

  • Thought they were called optometrists

  • At least you don't gotta go to the eye doctor no more

  • It's okay bro. You can't complain to a barber anyways.

  • yk those barbers at Great Clips and they start doing those flips with the scissors? Fucking terrifying

  • Hella funny

  • Oh nooo I made it worst💀💀💀💀💀💀💀💀

  • i was the 300th thousand like on this video

    • @YUng MIcky some people unliked it i geuss

    • then y is there only 299K?

  • bro that's some supernatural godlike numb drops

  • The equivalent to “we gotta go bald bro”

  • AWW HELL NAW THIS IS SO SCARY THAT IT AINT EVEN FUNNY!

  • 1:48 I just realized homie looking jacked

  • alright well that was just kinda creepy

  • c...cutting an eye out with a box cutter with barely damagin the eye? that must take some real skill

  • "So you gettin your eyes done" 😂😂😂 WHAT!?

  • lol, I like that he doesn't hurt while having eye surgery.

  • This stresses me up 🤣

  • Me:walks in 3 mice follow:thats him i smell it Attorney named murdock:ill be your j,jand e Surgeon caleb:whats thaaat Murdock:judge,jury and executioner Surgeon caleb:EYE MESSED UUUUUUP Nick:arrest his cat too Me: looks towards screen now that's a blinding crossover Odin in corner:by my beard Thor in corner:yes i would like you're beer

  • Eyed Like 2 think he wouldn't hold a grudge cuz after this being eyerate would only prove he cant hold his tears around pupil the half decent thing to do would be to go to the eye cu tell everyone your elaborate skeem for revenge what happened and who did it but finally you see him from the window of the hospital as he gets into his car and y'all just stare into eatchother's soul

  • Which barber on this planet uses a damn box cutter

  • He sound like Ludacris Man

  • My Ripperdoc in Cyberpunk

  • "Ayo we messed up we gotta go blind"

  • 1:46 got me bro

  • Look at his eyeline.. no no no

  • ✔Among us players✔ 🔊New rap song posted, YouTub🔊 ar-one.info/down/ppScjbKaq6yxqLo/fydyw.html

  • He's about to do surgery with a box cutter

  • difference is some barbers got no self remorse

  • Ok that shit was funny

  • Ok that shit was funny

  • the part when caleb hurt is eyes that noise was satisfying

  • Is it bad that my eyes were watering while watching this

  • Amateur ripperdoc doing his first eye implant in Night City

  • How did i miss this one out 😂😂

  • Mans already had his mask on deck 😷

  • Soka.

  • Eye messed up

  • I GOTTA CUT THE OTHER SIDE A LITTLE BIT!!!!! DEAD

  • yoooo the neighbors tho

  • Eye surgeon: clips the guys whole eye out Patient: *what was that?*

  • Isn't that a whole boxcutter in his hand? Naaaaa no thank you, you are not touching my eyes today sir

  • On the naruto type beat tbh