When you hate losing, but don't want to show it.

تم نشره في 2019/02/28
This is how it be at tournaments, 😂
Music
Oddwin - 8.16.18
soundcloud.com/oddwin

تعليقات

  • Wait why'd he take a vacuum with him?

  • Yep good game⁹⁹

  • Imagine a bad game...

  • This is me when I die and the persion who killed me danced on me to

  • Legends tell us to this day his still sayimg good game

  • I have that vacuum

  • me

  • Game Announcer: GA- Caleb: *click* Yup. GG. GG bro.

  • Plot twist: He bet on his house so he have to leave

  • Good game

  • We have the same vacuum

  • Can relate

  • You know he cried in the car.

  • Somebody else in his videos? you lying.

  • It's incredible how fast he packed his thing up

  • "eggsoup viewers also watch"

  • 😂😂😂😂😂

  • 0:40 no way i got da sam vacume

  • Why is this so funny I'm literally laughing like crazy at 2 AM my roommate is awake and looking me weird help

  • Should’ve cut to him throwing all that stuff at the ground out the window

  • Homie you have an up b my dude use it

  • I was playing for honor with the boys and I got light spammed so hard I had to lay down on my bed for a few minutes and just think

  • lol I know this feeling.

  • just get good lol

  • Took the vacuum to clean up his salt.

  • Good game!

  • And if you laugh for even a second, oh you don’t want to know what happens

  • My sister use to slap me when I beat her at the Wii especially Just Dance

  • Who brings a vacuum when playing at a friend's house? Also an entire tv? This is so comedy gold 🤣

  • Accurate

  • Caleb really manages to capture the human condition at its most primal

  • Caleb: yea man good game *sells house back to the real estate agency*

  • Bro you should of not played fox

  • Did you even really have a childhood if you've never snatched your own Super Nintendo off and told your boy to get out?

  • Who’s the other guy?

  • WHY do people spam. Just why. That’s what I want to ask them. I want a full body essay on why you are so trash. Don’t you wish you could ask someone who spams why they spam. What is the point? Your making the game NOT FUN. And for what? A stupid win? IF YOU SPAM YOU ARE CERTIFIED LOSER

  • Alternate title: When comepetative people lose.

  • Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 👍🔥👍🔥

  • 😂😂😂😂😂

  • Haha 😂

  • I feel personally attacked right now.

  • I like the part when he said *good game*

  • Me when i leave every apex game

  • this is so me. I have a switch and when I play my brother I just say good game if he beats me then I say I gotta do something get my switch then leave

  • Awwwwww you petty for that....

  • Caleb, GOOD GAME 🎮

  • Yeah, this is very bad, I know this because I'm that type of person who can't resist losing a game. But this can be a sign of some problem they have. It'll be better to help them with their rage, if this gets out of control this will affect their life entirely. For example, if I fail at anything or get defeated in a game, I instantly try to hurt myself. This can go from a simple punch in my face to cut off my skin with the closest sharp object. My rage happens so fast that I can't even understand what just happened after I manage to cool down. Please be sure these people are only getting angry easily and nothing more. I also hate being this way and not being able to play games with my friends (I don't even have friends anymore) and believe me, being mad at losing a game is way annoying than seeing that person being mad at losing the game. I know I'm annoying people around me but I can't control it, please try to be a little bit kind eh? I tried to get treatment for my anger issues but the medicine they gave me made everything worse. Instead of trying to help you, they give you medicines always making you sleepy and unproductive. And I could get mad easily even after using my medicine. It will take a lot of time to get rid of this nonsense :(

  • *GG*

  • So true lol

  • I think anyone particularly likes losing.

  • gg

  • Can we appreciate that his views are almost the same as his subscribers.

  • Good video yep that was a good video good video aight good video wow that was a good video what you mean that was a good video man good video

  • Salty melee players after match be like:

  • Competitive smash player be like:

  • How pissed off i get when i lose depends on how invested i get in the game among other things. Like if an opponent used some clever trick to get one over on me yes i will be a bit frustrated but i will still give them a bit of repesct because they did actually play well. But if someone keeps spawncamping me and then lords it over when j lose. Well. See the above video. And then there are the times when i am in the not giving a crap mindset.

  • A minute of my life is wasted

  • *LOL GG EZ NO RE BIIIEEETTTTCCCHHHHH*

  • GG

  • Picture of me to my teammates

  • That's why I occasionally lose on purpose to make them think they have a chance and boost their confidence

  • that outro still slaps to this day

  • AYO THE VACUUM CLEANER?!?😂😂

  • Yo, that sucks.

  • When you beat the school shooter at chess

  • Aye bro, you caught a lucky one , I be back next week with that new combo tho

  • gg

  • Gg

  • “I have the ability to collect any item within a matter of seconds, no matter the shape or size! The catch is... I have to lose the battle first.” *”GET OUTT! GET OUUUUUTTTTT!!!”*

  • gg

  • When i lose i say "gg" thats all

  • After going to tournaments and winning as DDD, this cannot be more true

  • nah bruh just go ahead and throw the controller through the screen. i didn't that once when i was playing my brother or sister in mk and i widdled them down to one chip of health and they proceeded to destroy my 75 percent bar till i lost. done. switched to soul calibur and dominated. also f kitana.

  • What game is this? And which console?

    • Super smash bros on the Nintendo switch and they used an adapter to connect the old controllers

  • I love how Caleb's video's are always on the line between relatable and unrelatable

  • FIFA vibe all over

  • incase you were wandering your shirt spells 愛(あい) which means love

  • gooooaooaod game bro

  • He ain't mad bro

  • wtf was the vacuum for

  • Some man can be so pretty 😂😂

  • EVO smash players ina nutshell

  • Man I almost thought the person you were playing against was a different person. Those acting skills are awesome

  • Mom: hi sweetie, how was your friend? Did you have fun? Caleb: I'm saying it was a good game, wym?

  • When you hear clicking go intense you should know you are playing with a sore loser.

  • When you loose but still say GF

  • the not making eye contact on point cuz you know if you look at them you prolly wanna womp them

  • 0:03 The annoyed voice when you do something dumb yourself is spot on.

  • That beat in the outro kinda slaps

  • Did he just take the fuxking vacuum

  • I lost in ufc 4 and I deadass did this

  • Watchu it was a good game

  • So true

  • I like that this implies he brought over the TV

  • I think we was talking about life.

  • scroll to the bottom ctrl + f. Vacuum shows up 190 times.

  • Lol when he grabs the vacuum it killed me

  • I got banned for telling someone to kiss themselves

  • Im still wondering why he took the vacuum